Jaunākās ziņas

Jaunākie komentāri

Arhīvi

Kategorijas

Meta

Neliels ieskats SEO attīstības gaitā

Ikviens, kurš bija izveidojis savu mājas lapu vai arī tiešsaistes iepirkšanās platformu, tad ir saskaries ar tādu jēdzienu kā seo stratēģija. Arī, ja Jūs neziniet abreviatūru “SEO”, kas nozīmē meklētājprogrammu optimizāciju, šeit var nojaust kāda ir īstā termina nozīmē. Tad tiešām – kas ir seo? Mēģinot izteikties saprotamāk, iedomāsimies situāciju, ka esiet sataisījis sev interneta resursu – mājas lapu, un Jūs vēlaties, lai visi varētu to atrast un apmeklētu. Konkrēti šim nolūkam tiek izmantota seo optimizācija. Tā būs savdabīga rīcības shēma, kur apvienots rīcību komplekss, kurš noved jau pie tā, ka tieši Jūsu vietne nokļūst līdera pozīcijās meklēšanas programmās.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

Vienlaikus ar pamata meklēšanas programmu uzrašanos tālajos 90. gados daudzi dalībnieki saprata, ka tiem ir jāapskatās meklētājprogrammu algoritmi, lai varētu piesaistītu trafiku, kā arī klientus saviem resursiem. Tanī periodā parādījās sapratne tieši par to, kas ir seo un arī to kādam nolūkam šis process būtu vajadzīgs, pie tam parādījās tāda veida darba profesija kā “seo speciālists”, kas ir tāds cilvēks, kurš profesionāli strādā jau ar vietņu SEO reklamēšanu. Šinī periodā pārsvarā bija pietiekoši ar kādu SPAM veidīgu tekstu ar atslēgvārdiem, lai nonāktu pirmajās vietās.
Jau 1998.gadā Google meklētājprogramma izdeva PageRank algoritmu, kas pilnīgi visu izmainīja. Sekojot Google Meklētājs, arī Yandex gadu vēlāk – 1999.g. izstrādāja savu TIC algoritmu. Abi algoritmi bija līdzīgi un balstījās uz saites svaru. Lielu apjomu sāka ieņemt mājas lapas optimizācija.
Sakoties 2012.gadam, meklēšanas programmas uzsākušas sīvu cīņu ar linku surogātpastu. Viss sākās ar Google algoritma Penguin ieviešanu 2012.g. Tad jau 2014. gadā Yandex visiem paziņoja, ka tiešām pilnībā atspēkoja linku ietekmi uz formulu reitingam, pie tam 2015. gadā radīja Minusinsk filtru, kurš sodīja par saites surogātpastu.
Pēc aptuveni 2015. gada ikkatrs seo speciālists saprata, ka spēles noteikumi ir mainījušies. Šobrīd ir zināmi vairāk nekā 800 faktori, kuri ietekmē vietu reitinga formulā. Taču vienīgā metode, kā mūsu laikmetā sasniegt meklēšanas rezultātu TOP-10, jau ir sistemātisks un grūts darbs ar mājas lapu, kur ir pārdomāta seo stratēģija.

Kvalitatīva mārketinga aģentūra – faktori kā var izdalīt to

Taja brīdī, kad Jūs sapratāt, ka tiešām Jums ir vajadzīga kvalitatīva mārketinga aģentūra, ar ko tad uzsākt savus meklējumus? Ne visu laiku tā mārketinga aģentūra būs vislabākā, kas jau ir lielākā un parādās meklētāju TOP-3, jo standartā lielos uzņēmumos eksistē tik ļoti daudz esošo projektu, ka vairumā notiek procesu automatizācija, kas dažreiz nav tas labākais. Brīdī, kad sameklējāt tādu servisu, kas Jums visvairāk patīk, uzziniet, kādi tieši seo pakalpojumi tiek piedāvāti un kāds tad būs speciālistu sastāvs. Ir labi, kad ir atsevišķs seo speciālists, kā pienākumos būs vietnes seo audits, bet pēc tam profesionāli izstrādāta seo stratēģija. Savā pamatā reklāmas aģentūra var būt neliela, taču tajā var strādāt profesionāli darbinieki, kas individuāli pienāk klāt katram uzdevumam. Ir jau labi, kad piedāvājumā arī ir mājas lapas izveide, tā kā tādējādi lapa var būt jau no sākuma sataisīta gudri. Uzziniet priekš sevis, kas tad ir google reklāma, tā kā tas būs vēl viens papildus veids, kā var pelnīt ar savu vietni. Mūsdienās konkrēti digitālais mārketings ir tāda lieta, uz kuru ir jāliek akcents, tas palīdzēs Jums pelnīt, kā arī iegūt pastāvīgu klientu loku. Līdz ar to šajā gadījumā pareiza reklāmas aģentūra jau ir pamata moments, kur izvēlei jāpieiet īpaši cītīgi.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *