VAI LATVIJĀ VAR IZMANTOT DIGITĀLĀ MĀRKETINGA KONSULTĀCIJAS?
Grūti iedomāties, kā mēs savas ikdienas gaitas varētu līdz galam realizēt bez interneta vai interneta pieslēguma opcijām ik uz soļa. Ja nepieciešams interneta vidē virzīt savu uzņēmumu, tā produkciju un/vai pakalpojumus, tad noteikti jāizmanto interneta mārketinga speciālistu palīdzība, jo tieši viņi zinās to, kā visas kārtis izspēlēt jums par labu.
Digitālā mārketinga speciālisti piedāvā plašu pakalpojumu klāstu, (mājas lapu izveidi, satura izveidi, lapu optimizāciju), u.c.. Tas ir vajadzīgs, lai interneta vietni un tās saturu ieraudzītu pēc iespējas vairāk cilvēku ne tikai Latvijā.
Uzzini vairāk – http://www.zz.lv/reklamraksti/seo-media-seo-optimizacija-un-citi-pakalpojumi-maziem-un-lieliem-biznesiem-236772
CIK LIELA LOMA GOOGLE MEKLĒTĀJAM IR PAREIZA DIGITĀLĀ MĀRKETINGA PIEEJA?
Sarch Engine Optimisation, jeb SEO mārketings, ir atsevišķa digitālā mārketinga forma un mārketinga sastāvdaļa, kas ir īpaši tendēta uz mājas lapu pielāgošanu un virzīšanu pie klienta interneta vidē. Sākotnēji tiek veikts SEO audits, kas novērtē lapas kvalitāti un visu to, ko ir nepieciešams mainīt un uzlabot, lai lapas rādītāji interneta meklētājā būtu labāki un to sasniegtu pēc iespējas lielāks interesentu loks. SEO pakalpojumi ietver vēl dažādus pakalpojumus – atslēgvārdu izpēte, kas ir viens no noteicošajiem un svarīgākajiem optimizācijas punktiem, satura izstrāde atbilstoši npieciešamajiem rādītājiem utt. Tieši atslēgvārdu izpēte ir noteicoša lapas kvalitatīvai uzlabošanai, jo google un citi interneta meklētāji tos izmanto, lai veiksmīgāk atrastu lietotāja pieprasīto saturu.
KĀ INTERNETA MEKLĒTĀJS ATTĒLO JŪSU WEB LAPU SAVĀ MEKLĒTĀJĀ?
Google ir interneta gigants, bez kā mūsdienās savu ikdienu nevar iedomāties neviens interneta lietotājs visā pasaulē. Jebkurš uzņēmējs vēlas savu mājas lapu redzēt google meklētāja pirmajā lapā, jo tieši šī pozīcija nodrošina vislielāko lapas apmeklējumu un pieprasījuma izaugsmi. Google reklāma var būt divējāda. SEO pakalpojumi tiek dēvēti par bezmaksas google reklāmu, kas sevī ietver iekšējo mājas lapas optimizāciju, satura optimizāciju un ārējo optimizāciju. Ņemot vērā to, ka visā pasaulē google vadās pēc dažādiem kritērijiem, lai attēlotu un virzītu mājas lapas pie klientiem, varam pavisam droši apgalvot, ka arī Latvijā google darbība ir savādāka, kā, piemēram, Francijā vai Rumānijā. Interneta meklētāji vērtē mājas lapas pēc aptuveni 300 dažādiem kritērijiem un rādījumiem, tādēļ ir pat vairāk kā ieteicams optimizēšanu nodot profesionāļiem!
Atbildēt