Jaunākās ziņas

Jaunākie komentāri

Arhīvi

Kategorijas

Meta

Kā padarīt savu uzņēmējdarbību par pieprasītu online vidē?

Interesē jautājums – kas ir SEO? Tā ir tieši meklēšanas programmu optimizācija. Šī koncepcija slēpj pārdomātu interneta lapas attīstību un arī viņas popularizēšanu, lai sasniegtu vienu no augstākajām pozīcijām meklēšanas programmas rādīšanas rezultātos. SEO mājas lapas optimizācija var arī būt izskaidrota savādākā veidā, proti, datu plūsmas kanālu piesaistīšanu lapai un savdabīgu instrumentu, kā ietekmēt meklēsanas robotus, priekš tam, lai dabūtu līdera vietu meklēšanas rezultātos. Rodas jautājums, kāpēc īsti ir tik nozīmīgi atrasties meklēšanas rezultātu augšējās rindās. To varētu paskaidrot ar meklētājprogrammu statistiku jeb meklēto atslēgvārdu ievadīšanu, kas atspoguļo lietotāju gribu kaut ko iegādāties. No kopējās datu plūsmas daudzuma 95% ietilpst meklēšanas rezultātu 1. lpp, bet tikai no 60% līdz pat astoņdesmit procentiem – 1.-3. lappusē. Ikkatrs uzņēmējs labprāt piesaistīs šādu interesi savai firmai (brendam, produktam), tādēļ būs nozīmīgi likt klāt visus spēkus, priekš tam, lai tiktu meklēšanas rezultātu līderos.

Uzzini vairāk – https://skaties.lv/zinas/reklamraksti/5-iemesli-kadel-biznesa-attistisanai-jaizvelas-digitala-marketinga-agentura/

SEO vēsture un arī pilnveidošanās

Mēģinot meklēt, kādā veidā sāka darboties digitālais mārketings un seo optimizācija, var norādīt, kā tas pamazām pārveidojās no neveiklā ieroča par augsti tehnoloģisku instrumentu. Attīstības laikā seo optimizācija jau ir izgājusi sekojošus pamata posmus:
• līdz 1998.g. – sākumposms. Šajā laikā mājas lapa bija reklamēta, izmantojot atslēgvārdus suragātpastos. Tagad, redzot mūsdienu reklāmas tehnikas, šī tehnika liekas “netīra” jeb pilna ar SPAMu;
• 1998.-2009. iesākās PageRank periods. Google meklētājs ir ieviesis šo algoritmu, mēģinot noteikt mājas lapas pozīciju, pamatojoties uz to saišu skaitu, kas pastāv uz šo lapu internetā;
• Sākoties 2009.gadam, seo stratēģija ir prasījusi ievērojami lielāku vērību. Meklēšanas programmas uzsāk karu ar linkiem kā arī ievieš ranga rādītājus. Ar šo brīdi vajadzīga kvalitatīva satura un arī labi izdomātas mājas lapas struktūras izstrāde, līdz ar to kvalitatīva mājas lapu izstrāde sāka prasīt vairāk laika kā arī līdzekļu;
• Un jau 2016.g. bija tas gads, kad vadošās meklēšanas programmas uzsāka rangu algoritmu paketi. Online vides zinātājiem beigās kļuva skaidrs, kad tiem nepārtraukti jāmeklē, kādi atslēgvārdi būs visatbilstošākie, jāpadara vietne ērtāka, jāpapildina to ar augstas kvalitātes kontentu, japiestrādā pie paša koda optimizēšanas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Lielais mainīguma ātrums SEO sniedz iespēju secināt, ka būtu nepieciešams izsekot jaunākajām ziņām meklētājprogrammu popularizēšanas sfērā, tādējādi mājas lapu izstrāde nokļuva pavisam jaunā līmenī. Tikai tā iespējams rēķināties ar ievērojamu mārketinga efektivitāti.

Kur tad ir tāda mārketinga aģentūra, kura palīdzēs tikt TOP-3?

Tad, kad Jūs mēģiniet atrast kādu tieši, kam varētu būt iespējams uzticēt savas mājas lapas optimizācija un reklamēšana, galvenais būtu ielāgot, ka šis darbs būtu jāveic profesionālai komandai vai speciālistam. Pastāv vairāki varianti, kā tos sameklēt un nodibināt sadarbību. Daži cilvēki uzskata, ka tāds seo speciālists varētu strādāt pie viņa uzņēmumā, taču tādu variantu standartā izvēlas tie īpašnieki, kuri diezgan šauri domā un nevar saredzēt kopējo priekšstatu par darbību, un arī īsti nesaprot, kas ir seo un digitālais mārketings. Šajā gadījumā galvenais arguments ir tāds, kad atsevišķs darbinikes – seo speciālists, strādās vien pie šī viena darba devēja projektiem. Taču šādam lēmumam būs daudzas ne pārāk pozitīvas sekas – tāds speciālists ievērojami daudz izmaksā, tam ir jānodrošina atvaļinājums un prēmijas izmaksas. Nav noliedzams, ka, lielai kompānijai būs izdevīgi, ja tā sastāvā darbojas savdabīga reklāmas aģentūra ar tādiem speciālistiem. Taču pārējiem labāk sameklēt, kāda tad reklāmas aģentūra būs piemērota to budžeta plānam un uzdevumiem. Šajā gadījumā speciālista izdevumā būs tieši pilnīgs seo audits un stratēģija, pēc kā tiks veikta uzlabošana bet, ja būs vajadzīgs – mājas lapu izstrāde. Droši var pat censties uzzināt, cik ļoti ienesīga būs google reklāma un tad nopelnīt vēl ar citiem veidiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *