Jaunākās ziņas

Jaunākie komentāri

Arhīvi

Kategorijas

Meta

SEO optimizācija un pārdomāta uzņēmējdarbība

Ikviens, kurš bija sataisījis sev mājas lapu vai varbūt online iepirkšanās platformu, ir saskaries ar tādu terminu kā seo stratēģija. Arī tad, ja Jūs neziniet saīsinājumu “SEO”, kas nozīmē meklētājprogrammu optimizāciju, intuitīvi tiek uzminēts paša jēdziena nozīme. Tad tiešām – kas ir seo? Vienkāršiem vārdiem, iedomājaties, ka esat sataisījis savu interneta resursu – mājas lapu, kā arī Jūs vēlaties, lai cilvēki varētu to atrast un apmeklētu. Konkrēti šim nolūkam būs izmantota seo optimizācija. Viennozīmīgi tā būs sava veida stratēģija, kur apvienots darbību komplekss, kurš noved jau pie tā, ka Jūsu vietne nokļūst galvenajās pozīcijās mekletājprogrammās.

Uzzini vairāk – https://www.ventasbalss.lv/zinas/reklama/42430-reklama-kvalitativi-seo-pakalpojumi-panakumu-atslega-tavam-biznesam

Reklāma šobrīd un seo ietekmēšanas vēsture

Cenšoties skatīt, kādā veidā uzsāka strādāt digitālais mārketings un arī mājas lapas optimizācija, var norādīt, kad tā pamazām pārveidojās tieši no neprasmīga ieroča jau par augstu tehnoloģiju rīku. Rašanās laikā seo optimizācija jau ir pārdzīvojusi sekojošus pamata posmus:
• līdz pat 1998. gadam – sākumposms. Tad mājas lapa bija popularizēta, izmantojot surogātpasta atslēgas. Mūsdienās, ņemot vērā mūsdienu reklāmas tehnoloģijas, šāda darbība liekas “netīra” jeb pilna ar SPAMu;
• 1998.-2009. iesākās PageRank periods. Google ir ieviesis šo darbības algoritmu, lai noteiktu vietnes pozīciju, balstoties uz to saišu skaitu, kas tad eksistē uz šo lapu online vidē;
• Sākoties 2009.gadam, seo stratēģija ir prasījusi ievērojami lielāku vērību. Meklēšanas programmas piesaka karu saitēm un ievieš ranga rādītājus. No šī brīža nepieciešama atbilstoša satura un pārdomātas vietnes struktūras izveide, līdz ar to laba seo optimizācija sāka aizņemt daudz laika un resursu;
• Un jau 2016.g. bija tas gads, kad vadošās meklētājprogrammas uzsāka ieviest algoritmu ranga paketi. Tīmekļa zinātājiem beigās palika saprotams, ka tiem bez pārtraukuma jānosaka, kādi atslēgvārdi būs visatbilstošākie, jāpadara vietne ērtāka lietotājam, jāpapildina ar augstas kvalitātes kontentu, japiestrādā pie koda optimizācijas kā arī jāuzlabo lapas noformējums.
Milzīgais pārveidojumu ātrums digitālajā mārketingā ļauj secināt, ka būtu nepieciešams izsekot jaunākajām ziņām meklētājprogrammu popularizēšanas sfērā, tādā veidā mājas lapu izstrāde tika pilnīgi citā līmeni. Tiešām tikai tādā veidā var rēķināties ar ievērojamu mārketinga efektivitāti.

Kādi tad seo pakalpojumi būs tiešām piemēroti?

Kad pienak brīdis, ka Jūs mēģiniet atrast kādu, kuram varētu būt iespējams uzticēt Jūsu mājas lapas optimizācija un reklamēšana, galvenais būtu ielāgot, kad šis darbs būtu jāizdara labai komandai vai speciālistam. Ir daudzi veidi, kā var tos atrast un organizēt sadarbību. Daži cilvēki uzskata, kad atsevišķs seo speciālists varētu strādāt pie viņa uzņēmumā, bet to parasti izvēlas tie vadītāji, kuri diezgan šauri domā un neredz kopējo bildi par darbību un īsti nesaprot, kas ir seo un digitālais mārketings. Šeit galvenais arguments ir tāds, ka pilna laika seo speciālists darbosies vien pie sava darba devēja projekta. Bet šim lēmumam būs pāris ne pārāk pozitīvas sekas – tāda tipa profesionālis daudz maksā, tam ir jānodrošina atvaļinājums un prēmijas izmaksas. Protams, lielam uzņēmumam būs ienesīgi, ja tā personāla sastāvā ir savdabīga reklāmas aģentūra ar saviem speciālistiem. Taču pārējiem labāk ir meklēt, kāda digitālā mārketinga aģentūra varētu būt piemērota viņu budžetam un mērķim. Šajā gadījumā darbinieka izdevumā būs tieši pils seo stratēģija un audits, pēc kā būs realizēta uzlabošana un, ja būs nepieciešams – mājas lapu izstrāde. Droši var arī censties noskaidrot, cik ļoti ienesīga ir google reklāma un nopelnīt vēl arī ar citiem veidiem.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *