Kā tiks piegādāta prece, ja to būsi iegādājies interneta veikalā?

Ļoti liels vairums mūsdienu cilvēku iepērkas internetā. Domājams, ka jautājums „kāpēc?” šeit nav jāuzdod, jo galu galā iepirkšanās, neizejot no mājas, ir pavisam ērta, ātra un vienkārša. Bieži vien preces internetā var iegādāties arī par lētāku naudu nekā veikalā.

Patiesībā, ja tu iepērcies internetā, tad tev vajadzētu zināt, ka pastāv arī mīnusi – viss varbūt nav tik ātri un ērti. Kā vienu no šādiem mīnusiem var minēt preces ilgo piegādi. Reizēm kādas preces piegāde var vilkties līdz pat mēnesim (var būt pat diviem vai ilgāk), toties mūsdienās nemitīgi tiek risināta šī problēma, un, par laimi, ir atrasti jau vairāki risinājumi – teju vai visā Latvijā ir izvietoti pakomāti, pasta stacijas; savus pakalpojumus piedāvā arī kurjerpasts utt., kuri atvieglo preču piegādi patērētājam un ļauj saņemt preces pavisam īsā laika posmā.

Vajadzētu atcerēties, ka preces piegādes laiks nav atkarīgs ne tikai no preču piegādātāja, bet gan arī no citiem faktoriem, piemēram, neparedzētiem laika apstākļiem, sastrēgumiem, tehnikas sarežģījumiem u.c.

Pasūtot preces kvalitatīvā interneta veikalā, vienmēr arī pats interneta veikals piedāvā dažādus piegādes veidus. Turpmākajā rakstā apskatīsim vispopulārākos preces piegādes veidus Latvijā.

OMNIVA PAKOMĀTI

Omniva ir lielākais pakomātu tīkls gan Latvijā, gan arī visā Baltijā. Šobrīd Latvijā ir izvietoti 86 pakomāti, kas atrodas vairāk kā 40 pilsētās – tirdzniecības centros, lielveikalos. Ir pavisam ērti, ka, ejot uz savu iecienīto lielveikalu, vari saņemt arī savu paciņu.

Jāpiemin, ka Omniva ir Igaunijai piederošs starptautisks loģistikas uzņēmums. Ar Omnivas palīdzību tiek nodrošināta dažādu sūtījumu un informācijas pārsūtīšana. Vārds „Omniva” ir cēlies no latīņu vārda „omni”, kas latviešu valodā nozīmē „viss iekļauts, viss vienā”.

Pateicoties Omnivai, e-komercija ir kļuvusi daudz vienkāršāka un pieejamāka cilvēkiem un uzņēmumiem.

PASTA STACIJAS

Pasta Stacija ir automatizēts pasta terminālis, kas Latvijā darbojas jau sešus gadus. Šobrīd Latvijā ir 37 Pasta Stacijas, kas atrodas vairāk kā 25 Latvijas pilsētās (lielveikalos, tirdzniecības centros u.c.). Ar Pasta Staciju palīdzību ikviens (gan privātpersona, gan uzņēmējs) var saņemt sūtījumus, tos nosūtīt vai arī uzglabāt.

Kā Pasta Stacijas galvenā prioritāte ir standartu izpildīšana, kurus pati Pasta Stacija sev ir izvirzījusi, kā arī klientiem doto solījumu turēšana.

Ikviena sūtījuma piegādes ilgums ir atkarīgs no vairākiem faktoriem – no tā, kāds ir apkalpošanas laiks terminālam, no kura paciņa nosūtīta, kā arī terminālam, uz kuru tai ir jānonāk.

LATVIJAS PASTS

Latvijas Pasts ir E-Parcel Group dalībnieks. E-Parcel Group izveidoja Starptautiskās pasta korporācija. Latvijas Pasts sadarbojas ar dažādiem interneta veikaliem, piegādājot sūtījumus ar pirkumiem gan Latvijā, gan arī ārzemēs.

Tā kā cilvēki ir dažādi, Latvijas Pasts piedāvā arī dažādas iespējas, kā norēķināties par sūtījumu (preci) – atliek tik vien izvēlēties sev visērtāko. Kā vienu no norēķina veida piemēriem var minēt pēcmaksas iekasēšanu – tas nozīmē to, ka klients maksās par preci tās saņemšanas brīdī.

DPD KURJERPASTS

DPD tiek uzskatīts par vienu no vadošajiem sūtījumu piegādātājiem ne tikai Latvijā, bet arī visā Eiropā. Par savu galveno prioritāti DPD uzskata apmierinātus klientus un saņēmējus.

Kā galveno DPD kurjerpasta mīnusu var minēt to, ka klientam ar kurjeru ir jāsatiekas aci pret aci, lai nodotu sūtījumu – tas nozīmē, ka tev vienmēr būs jāsaskaņo ar kurjeru, kur tu atrodies, lai varētu saņemt preci. Brīžiem tas var būt arī pluss, jo ir patīkami, ka tevis kāroto preci atved uz mājām vai biroju un atdod tieši rokās, bet reizēm tas var radīt arī sarežģījumus.

Atbildēt

Jūsu e-pasta adrese netiks publicēta. Obligātie lauki ir atzīmēti kā *